پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226164
۱۹ پروژه ورزشي در چهارمحال و بختياري اجرايي نشده است
تاریخ انتشار : 1395/06/11 09:54:55
نمایش : 982
معاون استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از مجموع ۲۵ پروژه ورزشي مصوب سفر هيئت دولت به استان ۶ پروژه اجرا و ۱۹ پروژه اجرايي نشده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گودرز اميري ظهر امروز در جلسه ارزيابي تحقق دستاورد سفر رياست جمهوري با حضور معاون اجرايي رئيس جمهور اظهار داشت: تصميمات مهم سفر هيئت دولت 14 مصوبه از جمله احداث راه‌آهن است.

وي با اشاره به پروژه‌هايي که اجرايي شده افزود: جاده جايگزين کارون 4، ايجاد رشته صنايع دستي و گردشگري در دانشگاه شهرکرد و حرکت از کشاورزي سنتي به مدرن که 48 درصد از اراضي استان مجهز به کشاورزي مدرن و تا پايان 95 نيز به 52 درصد افزايش مي‌يابد.

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: در صورتيکه 39 ميليارد تومان اعتبار تخصيص يابد 8 هزار هکتار ديگر به آبياري نوين مجهز مي‌شود.

اميري با اشاره به پروژ‌ه‌هاي در دست اجرا گفت: احداث راه‌آهن اصفهان ـ شهرکرد ـ خوزستان نيازمند تأمين اعتبار و فازبندي پروژه در قالب قسمت‌هاي مختلف است.

وي با بيان اينکه براي تهيه طرح جامع گردشگري استان و تبديل استان به قطب گردشگري 100 ميليارد تومان پيشنهاد شده است، خاطرنشان کرد: عدم تصويب سند در هيئت دولت و عدم پيش‌بيني اعتبار از مشکلات اين طرح است.

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مصوب شده بود در حوزه صنايع دستي 6 هزار شغل ايجاد شود، تصريح کرد: از مجموع 6 هزار شغل پيش‌بيني شده 3 هزار شغل ايجاد شده است.

اميري با اشاره به طرح بررسي مشکلات و ارائه پيشنهادات مشخص براي سازماندهي وضعيت عشاير توسط وزارت نيرو، راه و شهرسازي، وزارت کشور و جهاد کشاورزي گفت: عدم ارائه طرح، تصويب در هيئت دولت و ابلاغ آن به دستگاه‌هاي مربوطه از جمله مشکلات عدم اجراي طرح است.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html